Organizačné pokyny - Forwarding & Transport Education Company s.r.o. - FTEC s.r.o.

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Organizačné pokyny

1) Účastnícky poplatok zahŕňa: organizačné a prevádzkové náklady, študijnú literatúru, písacie potreby, občerstvenie. Nie sme platcami DPH. Pri prihlásení 2 účastníkov zjednej firmy na jeden termín kurzu získate zľavu 5%, pri prihlásení 3 účastníkov z jednej firmy na jeden termín kurzu zľavu 10%, pri prihlásení 4 účastníkov 15% z ceny kurzu.

2) Cca 7 dní pred termínom školenia budú prihláseným účastníkom na e-mailovú adresu uvedenú na prihláške zaslané organizačné pokyny s presným miestom konania školenia a faktúra.

3) Originál daňového dokladu obdrží účastník pri prezentácii.

4) Došlé prihlášky nepotvrdzujeme. Na školenie budete zaradený v poradí, v ktorom bude Vaša prihláška doručená. V prípade prekročenia kapacity školenia resp. nenaplnenia kapacity Vám ponúkneme náhradný termín, príp. zrušenie prihlášky.

5) Uzávierka prihlášok je 7 dní pred termínom konania školenia. Prihlášky po tomto termíne konzultujte prosím s kontaktnou osobou uvedenou na prihláške.

6) Pri prezentácii je nutné preukázať úhradu školenia formou kópie výpisu z bankového účtu alebo bankou potvrdeným príkazom na úhradu o prebehnutí platby. Platby v hotovosti na mieste konania školenia nie sú možné.

7) Prihláška sa doručením považuje za záväznú. Stornovanie prihlášky je možné do 7. dní pred termínom konania školenia. Pri stornovaní prihlášky po tom termíne je splatný celý účastnícky poplatok. Na školenie je možné vyslať náhradného účastníka.

8) Zaslaním prihlášky zároveň udeľujete súhlas so zasielaním informácií o vzdelávacích aktivitách FTEC s.r.o.
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky